"> "> "> "> ">
Wróć

LunchMe - co to takiego i w jaki sposób dostarczy Ci nowych klientów?

LunchMe to aplikacja mobilna, dzięki której znajdziesz w okolicy oferty śniadaniowe i lunchowe, oraz odkryjesz konkretne dania, na które masz ochotę — niezależnie od tego czego szukasz. Za każdy posiłek zdobędziesz punkty w programach lojalnościowych, a następnie wymienisz je na nagrody. Znajdziesz nie tylko restauracje, ale też kawiarnie czy foodtrucki.

Restaurator robiący zdjęcie lunchu dla platformy LunchMe

Firmy coraz częściej doceniają i wykorzystują możliwości, które dają im aplikacje mobilne. Aż 84% społeczeństwa twierdzi, że przynajmniej raz dziennie korzysta z aplikacji mobilnych, a 63% użytkowników telefonów i tabletów na całym świecie deklaruje, że korzysta z tych urządzeń co 30 minut. Smartphone stał się nieodłączną częścią naszego życia i musimy nauczyć się poruszać w nowej rzeczywistości, która coraz bardziej dotyka mniejszych przedsiębiorców.

Potencjał jaki drzemie w aplikacjach mobilnych dla branży HoReCa dostrzegli już najwięksi i bardzo dobrze go wykorzystują. Aplikacje takie jak McDonalds’s, która odnotowała ostatnio ponad 50 milionów pobrań, co czyni ją najpopularniejszą aplikacją w kategorii „jedzenie i napoje”, czy Żappka, Rossmann, KFC, PizzaHut, Starbucks itd. Wszystkie łączy jedno: mechanizm zachęcający klienta do powrotu do restauracji. Możemy wyróżnić dwa rodzaje aplikacji: pierwszy opierający się o kupony i drugi o punkty lojalnościowe. Aby zachęcić użytkownika do powrotu, przy kuponach najczęściej wykorzystywana jest loteria, która pozwala na wylosowanie nowego, specjalnego, nie dostępnego publicznie kuponu. Natomiast przy punktach lojalnościowych po zdobyciu odpowiedniej ilości, możemy je wymienić na np. darmowy napój, bądź konkretne danie.

Widoczność i dopasowanie do użytkowników mobilnych to już teraźniejszość i prędzej czy później, tak jak w przypadku wizytówki w Google Maps, czy tripadvisor, trzeba będzie się dopasować. Weźmy przykład Booksy. Jest to bezpłatny serwis do rezerwacji usług z sektora health&beauty. Posiada ponad jeden milion pobrań i ma potencjał do stania się jednym z pierwszych polskich jednorożców. Platforma pozwala małym przedsiębiorcom dostosować się do teraźniejszości i pozyskiwać klientów dzięki aplikacji mobilnej, czy przeglądarkowej, poprzez umawianie wizyt online. Wtrącając nasze zdanie, uważamy, że Booksy odniosło tak ogromny sukces, właśnie dzięki generalizacji. Jedna aplikacja, która umożliwia wyszukanie najbliższych salonów z dobrymi opiniami i umówienie wizyty o dowolnej porze. Użytkownik dzięki temu nie musi pobierać aplikacji dla każdego salonu z osobna, czy szukać po stronach www lub facebooku informacji o ofercie. Ma ją na wyciągnięcie ręki po kilku kliknięciach.

Rewolucja technologiczna już dawno się zaczęła, a użytkownik staje się coraz bardziej przyzwyczajony, że wszytko znajdzie w kilku prostych krokach w telefonie, co rozpoczyna trend minimalizacji i generalizacji. Małym przedsiębiorcom ciężko będzie nie podążać za tą rewolucją.

Naszą platformę LunchMe można nazwać niezbędnikiem restauracyjnym. Połączyliśmy to co najlepsze i stworzyliśmy kompleksowe rozwiązanie, dzięki któremu restaurator pozyska i utrzyma klientów. By przybliżyć proces działania naszego rozwiązanie z wizualizujemy go w postaci lejka sprzedażowego:

Lejek sprzedażowy dla restauracji stworzony przez LunchMe

Lejek sprzedażowy dla restauracji stworzony przez LunchMe

Etap I - Pozyskanie klienta przez oferty śniadaniowe i lunchowe

Katalog ofert śniadaniowych i lunchowych, pokazujący konkretne danie lub zestaw, zawierający zdjęcie, cenę, opinię, opis i odległość. Posiada też możliwość zaawansowanego szukania (np. jedzenie wegetariańskie).

Oferty nie są stałe, mogą się codziennie zmieniać, przez co użytkownicy są zmuszeni do sprawdzania co dziś będzie w menu, a jeśli im to nie odpowiada muszą poszukać innej restauracji. Obecnie jest to bardzo mozolny proces. Wymaga on szukania po facebooku lub stronie internetowej informacja o ofertach, a w ostateczności dodzwonienia się do restauracji. Wiele użytkowników na tym etapie się poddaje. Idąc trendem generalizacji i uproszczenia procesu, u nas użytkownik od razu po uruchomieniu aplikacji zobaczy najbliższe i najlepiej oceniane oferty.

Etap II - Pozyskanie klienta dzięki odkrywaniu restauracji

Funkcjonalność odkrywania restauracji, pokazuje konkretne dania (zdjęcie, nazwa, cena, odległość). Użytkownik może decydować, czy dane danie podoba mu się lub nie, poprzez przesuwanie zdjęcia w prawo lub w lewo - tak jak w Tinderze.

Rozwiązanie to zapewni stały i większy dopływ użytkowników do restauracji.

Etap III - Przywiązanie klienta

Użytkownikowi po aktywacji oferty bądź odkrytego dania, pokazuje się kod QR i tekstowy, łatwy do zapamiętania, na wypadek gdyby kelner nie miał przy sobie aplikacji lub terminalu. Po zeskanowaniu takiego kodu użytkownik otrzymuje punkty lojalnościowe. Wyróżniamy dwa rodzaje punktów: Punkty Restauracji (PR) i Punkty Aplikacji (PA). Aplikacja została stworzona z wykorzystaniem najnowocześniejszej technologii Blockchain. Dzięki niej każdy użytkownik zyskuje niepodważalność i autentyczność historii zbierania swoich punktów lojalnościowych. Każda operacja dodania lub usunięcia punktów jest zapisywana w Blockchain'nie, czyli zdecentralizowanej, nie zależnej od LunchMe bazie danych z dostępem publicznym.

To wszystko sprawia, że każda osoba używająca LunchMe może mieć pewność, że zgromadzone przez nie punkty lojalnościowe nie zostaną nielegalnie edytowane.

Restaurator może również naliczyć punkty za zwykłą wizytę w restauracji poprzez zeskanowanie wirtualnej karty lojalnościowej użytkownika.

Jest to silnik naszej aplikacji, dzięki niemu całość zaczyna się poruszać, zachodzi zamknięcie cyklu i zachęcenie użytkownika do ponownego skorzystania z programu.

Etap IV - Wynagrodzenie klienta

Restaurator tworzy dowolne kupony (nagrodę) według własnego życzenia, np. 10% na cały rachunek w godzinach od 18:00 do 21:00. Następnie określa cenę takiego kupnu (ile punktów będzie kosztował) i rodzaj punktów PR/PA. Dzięki stworzeniu kuponów rozliczanych za Punkty Aplikacji, restaurator zachęci nowych użytkowników do odwiedzenia jego restauracji.

Blockchain HoReCa Restaracja Innowacja Nowoczesne technologie Punkty lojalnościowe Zastosowania blockchain Nowoczesna restauracja Gastronomia

Dołącz do naszej społeczności

Poznaj innych restauratorów i użytkowników, bądź na bieżąco z informacjami o naszej aplikacji.

Masz pytania dotyczące naszej platformy?

Napisz śmiało na

czesc@lunchme.pl

Ile klientów mogę zyskać dzięki LunchMe?

W 13 warszawskich strefach biurowych pracuje śrenio +-50 tysięcy potencjalnych użytkowników aplikacji LunchMe. Połowa z nich kilka razy w tygdniu szuka lunchu w czasie pracy a pozostali nie mają pomysłu na posiłek.

Dzięki zaawansowanej technologii użytkownikowi wyświetlane zostaną oferty w poblizu miejsca pracy a także ustawionych preferencji.

Jak to działa?

Wystarczą trzy kroki:
1) uzupełnij profil swojej restauracji;
2) dodaj swoją ofertę
3) powitaj nowych gości!

Nowoczesny i intuicyjny Panel Restauratora pozwoli na dodanie oferty, zdjęć, opisów oraz edycję profilu Twojego lokalu. Twój dedykowany specjalista ds. marketingu w razie problemu, wątpliwości pomoże Tobie.

Czy dodawanie nowych ofert do aplikacji jest czasochłonne?

Dzięki intuicyjnemu panelowi restauratora dodanie nowej czy edycja obecnej oferty zajmie Tobie zaledwie 2 minuty. W razie jakichkolwiek problemów nasz specjalista słuzy pomocą i radą.

Kiedy aplikacja LunchMe ruszy?

Zaczynamy we wrześniu w Warszawie. Planujemy ekspancję na: Łódź, Poznań, Gdańsk, Kraków, Wrocław i inne...

O wszystkim będziemy informować restauratorów oraz użytkowników za pośrednictwem mediów społecznościowych i strony internetowej.

Co muszę zrobić, aby rozpocząć przygodę z LunchMe?

Napisz do nas wiadomość na czesc@lunchme.pl. Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin w celu umówienia spotkania i przzedstawienia propozycji współpracy.

Ile to kosztuje? Czy pobieracie prowizję?

Mając na względzie funkcjonalności aplikacji, koszty korzystania z niej są złozone z kilku części. .
Jednorazowa opłata aktywacyjna obejmuje: zestaw powitalny, oprogramowanie do obsługi restauracji oraz szkolenie.
Zalezy nam na dobrej współpracy i relacji, dlatego rozliczamy się za efekt. Pobieramy prowizję od ofert śniadaniowych, lunchowych, od dań odkrytych dzięki funkcji „odrywaj restaurację” Dodatkową opłatą jest niski abonament miesięczny.

Szczegółowe informacje dotyczące korzystania z LunchMe przekażemy Ci podczas prezentacji oferty dopasowanej do Twoich potrzeb.